چای ساعاتی

چای ساعاتی دوشونجه‌لریم

چای ساعاتی

چای ساعاتی دوشونجه‌لریم

چوخ اوخونان پستلار

اوزون زامان بوش قالماسین دیه...

دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۴۴ ب.ظ

1. ذهنیمده بیر تاخیم سورو وار. سانیرام هله‌لیک بو سورولارا جوابیم یوخ. بلکه سونرالار تاپدیم، بیلمیرم. آما چتین سورولاردیلار...

-نیه یاشییریق؟

-یاشامیندا باشاریلی اولان آداملار اؤز یاشاملاریندان راضی‌دیرلار؟

-حیاتدا گئتدیگیمیز یولدا بونجا چتینلیگی ندن چکیریک؟

-من یاشامیمدا بوندان بو یانا بوندان قاباقکینا تای ادامه وئرمه‌لییم؟ یوخسا بیر انقلابی تصمیم توتمالیام؟ بو گئدیشی دگیشمه‌لییم؟ من عؤمرومی بوجور بیتیرمه‌لییم؟

-انقلابی تصمیم منیم اوچون نه اولابیلر؟

-من یاشامیمدا باشاریلیام؟

-باشاری منیم اوچون نه اولابیلر؟ جامعه‌ده بیریسینه مثلا دکتر دئسه‌لر بو آدام اوچون باشاریمی؟


2. اما شوخلوقسوز، "یاشاماق" نه دئمک؟ بو دونیادا 80 ایل عؤمور سورمک "یاشادیم" دئمگه یئترلیمی؟ یوخسا باشقا مختصاتی وار یاشاماغین؟



  • من من

نظرات (۰)

یوروم یوخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی