چای ساعاتی

چای ساعاتی دوشونجه‌لریم

چای ساعاتی

چای ساعاتی دوشونجه‌لریم

چوخ اوخونان پستلار

آی اوزلوم

سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۰۴ ب.ظ

باخ بوگونده آخشام اولدو   نره‌ده‌سین آی اوزلوم؟!!!

...

گنجلیگیم دیزلری اوستونه چؤکموش

قاپاقلانینجا سئودا یولونا

بیر دوغوش یاراتیلدی چیریلچیلپاق

و سن... و سن آی اوزلوم


قوروموش یاپراق کیمی دوشرکن دالیندان

بیر آاه اوزون سسلی قوپدون دوداقلاریمدان

دؤن آی اوزلوم دؤن، نره‌دییسن دؤن


سنسیز اولمور

قان داملیر گؤزلریمدن قان

گوجون وارسا گل، گل ده سن دایان


چونکی من سون نفس کیمی تیترک

چونکی من چیریلچیپلاق

چونکی من سنسیزم

چونکی من... چونکی من ...

  • من من

نظرات (۰)

یوروم یوخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی