چای ساعاتی

چای ساعاتی دوشونجه‌لریم

چای ساعاتی

چای ساعاتی دوشونجه‌لریم

چوخ اوخونان پستلار

دارماداغین

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۹ ب.ظ

1. دارماداغینام! گئرا-می ایتیرمیشم! بیلمیرم نئینیرم.


2. دونن گئجه مولانایا گؤره بیر مطلب اوخوردوم، یوخوم توتتدو و قوتولانمادی. گؤره‌سن مولانا دوشن اوت نه‌ییمیش کی بو بئیت‌لری آرد آردا دوزدورور اونا؟ مولانا هر بیر شئی‌یندن ال چکیر، هر بیر موقعیت‌یندن ال چکیر، دلی کیمی اولور، هئچ بیر شئی‌ی اؤنمسه‌میر ...


مرده بدم زنده شدم گریه بدم خنده شدم      دولت عشق آمد و من دولت پاینده شدم

...

گفت که دیوانه نه‌ای لایق این خانه نه‌ای      رفتم و دیوانه شدم سلسله بندنده شدم

...

گفت که سرمست نه‌ای رو که از این دست نه‌ای       رفتم و سرمست شدم وز طرب آکنده شدم

...

گفت که تو زیرککی مست خیالی و شکی         گول شدم هول شدم وز همه برکنده شدم

...

گفت که شیخی و سری پیش رو و راهبری         شیخ نیم پیش نیم امر تو را بنده شدم

...

گفت که با بال و پری من پر و بالت ندهم         در هوس بال و پرش بی‌پر و پرکنده شدم


3. گؤره‌سن مولانا عاشیق می اولموشدو؟ بیزیم زمانه‌ده انسانلار عاشیق اولان کیمی یوخسا چوخ فرقلی‌می؟


4. تانریم من نئینییم؟ لطفا جواب وئر. لطفا یول گؤستر منه...

----

* او قدر دارماداغینام کی ایندی فریدون دوزآغاج آهنگلری قولاق آسیرام...

**اوخوجوسوز بلاگ‌دا یازماق دا چوخ توهاف بیر شئی...

  • من من

نظرات (۰)

یوروم یوخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی